ПРОЄКТ "НАШ БУКЕТ ВЕТЕРАНУ"

                                   Вітаю, шановні батьки та любі діти!
                                     
                             ІНФОРМАЦІЯ ЗІ ШКІЛЬНОГО САЙТУ
                  Краматорська школа № 22 ім. М. М. Крупченка      
                                              Шановні учні та батьки!
             До 75- річчя від дня Перемоги у Другій світовій війні наша школа                                 організовує проєкт "Безсмертний подвиг українського народу".
                Усі класи приймають участь у цьому проєкті - конкурсі.
                                   
Намалюйте  разом з дитиною букет ветерану на аркуші А-4. Колір для фону обираєте самі, але краще світлих тонів.
Сфотографуйте крупним планом малюнок та надішліть мені. 

                                                  Бажаю успіхів!

                                       Букети для ветеранів від учнів!
                                                      Крикунова Уляна 
 Обухова Софія
 Таалат Каміла
Клименко Олександр
Гапєєва Валерія
Сагай Кирило
Ковальченко Олександр
Лавренко Софія
Непран Ігор
 Оломський Гліб
Брант Владислав
Рагуліна Єлизавета
Ніколаєнко Михайло
Карпенко Олександр
Литвинов Матвій
Баранов Дмитро
Рубець Емілія



Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Конкурс «Моя сім’я – моє багатство»

сьомий тиждень ( з 27.04 по 03.05)

Я досліджую світ