Конкурс «Моя сім’я – моє багатство»

                        Вітаю, шановні батьки та любі діти!




        ЗЗСО №22 з профільним навчанням імені М.М. Крупченка 
         з 04.05.2020 до 29.05.2020  (14.00 години) включно
                проводить загальношкільний конкурс 
                           «Моя сім’я – моє багатство»

У конкурсі беруть участь учні 1-4 та 5-11 класів закладу. Діти користуються допомогою батьків, старших членів родини, класних керівників.

                                        Загальні положення:

1.Відеопрезентації надсилати  до 29 травня включно на електронну адресу: krm_school_22@ukr.net з позначкою «Моя сім’я», із зазначенням номінації, класу та ПІБ учасника (обов’язково);
2. Відеопрезентацію можна викладати на своїй сторінці у Facebook з хештегом   #моя7Я
3. 30 травня журі визначає переможців конкурсу.
4. 31 травня автори найкращих робіт за спонсорської  підтримки отримають подарунок – «Піца в сім’ю».

                                   Вимоги до робіт учасників:
1. На конкурс подаються презентації у вiдеоформатi (для подальшого їх викладання на шкільних сторінках Facebook );
2. Кількість слайдів до 15 або загальна тривалість відео 3 хвилини;
3. Одна робота від сім’ї.

                                   Рекомендовані номінації:
1).«Роде мій – моє коріння»
Підтеми: «Історія моєї родини» - розповідь про сім’ю від найдавнішого її пращура, про якого збереглися відомості в родині, дата його народження, якщо вона відома;
               «Яскрава зірка» - розповідь про найвидатнішу людину в сім’ї, що прославила її чи принесла відомість;
               «Сімейна реліквія» - розповідь про старовинну річ, яка зберігається в сім’ї не одне покоління, передається від найстарших членів по чоловічій чи жіночій лінії (нагороди, предмети побуту, прикраси, картини, музичні інструменти тощо)
               «Сімейна професія» - професія, якою опанувало та вдало займається два чи більше поколінь та така, до якої ви теж, можливо, маєте хист;
               «Легенда моєї родини» - історія про одного або декількох членів родини, що передається не одне покоління, яка, можливо, утратила свій первинний вигляд та набула ознак казки чи легенди;
 
2).«Хобі, що нас об’єднує». Захоплення моєї родини, розповідь про улюблену справу, якою разом займаються члени вашої родини у вільний час;
Підтеми: «Подорож»  -  подорожування разом та місця, які ви вже відвідали або які хочете ще відвідати. Що незвичайного вам уже довелося побачити? Що саме в подорожі приваблює вас (новизна відчуттів, зміна оточуючого середовища, можливість відвідати нові місця саме з родиною);
              «Мисливство» - хто був першим мисливцем у вашій родині, чому саме це хобі подобається вам? Скільки мисливців у вашій родині? Опишіть мисливські угіддя нашого краю, де вам вже довелося побувати;
               «Рибальство» - опишіть водойми, наявні у вашому краї. Яка риба там водиться? Які пристрої треба використовувати, щоб її піймати?Хто займається цією справою у вашій родині? Коли можна чи не можна ловити рибу? Яку найбільшу рибу ви впіймали у своєму житті?
              «Колекціонування» - що саме колекціонують у вашій сім’ї, з якого часу, хто запровадив цю традицію (марки, монети, старовинні книжки, фарфорові статуетки, фантики, будь-що);
               «Кулінарія» - улюблена страва чи страви вашої родини. Старовинний рецепт приготування особливих святкових страв, випікання пасок, що зберігається саме у вашій родині. Хто його запровадив перший та що індивідуального саме в цьому рецепті?;
              «Бджільництво» - хто був першим пасічником у вашій родині? Де треба утримувати бджіл взимку і влітку? Як доглядати за бджолами? Як зробити, щоб мед був якісний? Як його качати? Які бувають види меду? Як на базарі вибрати гарний мед?
                  

3).«Свята та традиції моєї сім’ї». У номінації можуть бути представлені розповіді про традиції святкування різноманітних календарних та сімейних свят, обрядів (Різдво, Хрещення, Вербна Неділя, Великдень, Зелена Неділя, Маковий Спас, Покрова; День народження, весілля, родильний обряд);

4).«Щасливі разом». «Смайл-фото» - найвеселіші, емоційні фото, зроблені під час вихідних, відпочинку тощо.

                                          Бажаю плідної роботи!

                                             



















Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

сьомий тиждень ( з 27.04 по 03.05)

Я досліджую світ