Уррааа!!! Літні канікули!))


             Доброго ранку, мої любі першокласники!!!

         Від щирого серця вітаю всіх вас з початком літніх канікул. Тож бажаю усім моїм  учням добре і змістовно відпочити, набратися незабутніх вражень та сил перед початком нового етапу навчання. Повертайтесь у вересні засмаглими, оздоровленими і готовими до нових подорожей у країну знань.
Літо – радісна пора,
Літу рада дітвора.
Літо – це купання в річці,
Загорання на травичці
І рибалка на зорі.
Літо раде дітворі,
Бо за літо всі зростуть,
Вітаміни запасуть,
І на осінь всі ураз
Перейдуть в наступний клас.


Пропоную переглянути:

  Мудрі казки. Шматочок літа. ПОСИЛАННЯ





Комментарии

Отправить комментарий

Популярные сообщения из этого блога

Конкурс «Моя сім’я – моє багатство»

сьомий тиждень ( з 27.04 по 03.05)

Я досліджую світ