дев'ятий тиждень

                             Доброго ранку, мої любі діти!
                                                                   Я досліджую світ
                                                 Тема тижня
1. Переглянь ВІДЕОРанок у лісі.

                                                Ознайомся з новими словами!


 

 

 2. Довідайся, яка домівка для їжачка виявилася найкращою.
3. Виконай цікаві завдання онлайн. Перейди за ПОСИЛАННЯМ

                                                            Читання та письмо
1. Прочитай с.88-91

2. Словниковий диктант. Аудіотекст за  ПОСИЛАННЯМ (фото виконаної роботи надіслати мені на viber)
                          
3. Робота в зошиті с.10-13, с.11 надіслати мені на viber

                                                                       Математика

                         Тема. Зручний спосіб обчислення. Задачі
1. Розпочни з Математичного диктанту. (записуй тільки відповіді) 
Виконати за ПОСИЛАННЯМ  
                              -Виконай завдання до математичного диктанту.

  • Обведи найбільше двоцифрове число;
  • Обведи найменше одноцифрове число;
  • Обведи круглі числа.
(фото виконаної роботи надіслати мені на viber)

2. Робота за підручником с. 126. Переглянь  ВІДЕО до уроку. Завдання 1, 4 (усно), 2 (3 стовпчик- письмово, надіслати мені на viber).

3. Робота за підручником с. 127. Завдання 1 (письмово.  Додай запитання до задачі. Наприклад. Скільки рибин зловив другий пінгвін?)(фото виконаної роботи надіслати мені на viber) Завдання 2, 4 (усно), 3 (письмово,  Не забудь підписати відрізки!!! фото виконаної роботи надіслати мені на viber)

3. Робота за підручником с. 128. Завдання 1 (письмово, фото виконаної роботи надіслати мені на viber) , 2,3,4 - усно.

                                                         Бажаю плідної роботи!









Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Конкурс «Моя сім’я – моє багатство»

сьомий тиждень ( з 27.04 по 03.05)

Я досліджую світ