восьмий тиждень (з 04.05 по 09.05)

                         Доброго ранку, мої любі першокласники!
                                                                  Я досліджую світ
                                                 Тема тижня
 
1. Переглянь відео.  Як починає рости рослинка ВІДЕО
2. Переглянь відео.  Як мімоза відчуває дотики ВІДЕО
3. Виконай цікаві завдання онлайн.  Як виростають овочі ПОСИЛАННЯ 
                                                               Читання та письмо
                                               Тема.Читаю лічилки. 
                                 Вчуся бути ввічливим (ввічливою)
1. Прочитай с.84-85
2. Словниковий диктант. Аудіотекст за ПОСИЛАННЯМ (фото виконаної роботи надіслати мені на viber)
3. Робота в зошиті с.6-7

                  Тема. Читаю українську народну казку "Рукавичка"
                       Правильна вимова слів зі звуком ( г )  та ґ ) 
1. Прочитай с.86-87
2. Робота в зошиті с.8-9 (Завдання 5 відправити мені на viber)

                                                                Математика
                         Тема. Арифметичні дії вмежах 100. Задачі
1. Розпочни з Математичного диктанту.  Виконати за ПОСИЛАННЯМ (фото виконаної роботи надіслати мені на viber)
2. Робота за підручником с. 122, Завдання 1,4,5(усно),  3, 2 (1 та 2 стовпчики - письмово), 
( надіслати мені на viber)
Схема до задачі!
                                                    
3. Робота за підручником с. 123, (усно)
4. Робота за підручником с. 124, (усно)
5. Робота за підручником с. 125, Завдання 1 (1 та 2 стовпчики - письмово), 2 ( 2 стовпчик - письмово, пам’ятай про оформлення!!!) , 3 (письмово)
Схема до задачі!
Завдання 4,5 (усно). 
Письмові завдання надіслати мені на viber
6. Переглянути  ВІДЕО  до завдання 5

                                          Дякую, що сумлінно займаєтесь!




















Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Конкурс «Моя сім’я – моє багатство»

сьомий тиждень ( з 27.04 по 03.05)

Я досліджую світ