десятий тиждень

                                            Доброго ранку!
                                       Бажаю плідної праці!

                                                              Читання
          Пропоную прочитати текст на швидкість за одну хвилину. Результати повідомити вчителю. Почни з назви...
Письмо
1.Спиши текст. 
Перейди за ПОСИЛАННЯМ (аркуші не підписувати, фото виконаної роботи надіслати на перевірку). 
Текст списуй уважно та каліграфічно!!!

2.У словах - пір ’я, дзьоб, кажуть, щастя , познач кількість складів, букв та звуків за зразком:



 Математика
                                              Виконай завдання та відправ вчителю.






Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Конкурс «Моя сім’я – моє багатство»

сьомий тиждень ( з 27.04 по 03.05)

Я досліджую світ